Influencer Marketing Awards 2020

Judges Login

Υποβολή αξιολόγησης έως την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020, 11:00 π.μ.

[O_U user_name=”admin,Papaioannou,Chartofylaka,Faki,Kopsidas,Leousi,Levitikos,Karra,Georgiadou,Alefragkis,Zervas”] 1. Best Influencer Marketing per Industry (29)
[/O_U] [O_U user_name=”admin,Papaioannou,Chartofylaka,Faki,Kopsidas,Leousi,Levitikos,Karra,Georgiadou,Alefragkis,Zervas”] 2. Best Influencer Marketing Strategy (2.1 – 2.3) (17)
[/O_U] [O_U user_name=”admin,Papaioannou,Rentzou,Tsoukala,Danias,Gonou,Chamalidis,Koutromanou,Lytrivis,Panourgia”] 2. Best Influencer Marketing Strategy (2.4 – 2.11) (47)
[/O_U] [O_U user_name=”admin,Papaioannou,Athinaios,Enotiadi,Igoumenaki,Kabakis,Kardami,Pantelopoulos,Roumeliotis,Fraggoudi”] 2. Best Influencer Marketing Strategy (2.12 – 2.13) (6)
[/O_U] [O_U user_name=”admin,Papaioannou,Athinaios,Enotiadi,Igoumenaki,Kabakis,Kardami,Pantelopoulos,Roumeliotis,Fraggoudi”] 3. Growth & Innovation in Influencer Marketing (24)
[/O_U] [O_U user_name=”admin,Papaioannou,Athinaios,Enotiadi,Igoumenaki,Kabakis,Kardami,Pantelopoulos,Roumeliotis,Fraggoudi”] 4. Best Influencers (15)
[/O_U]

Κριτήρια αξιολόγησης – Οδηγίες

Προκειμένου να κάνουμε πιο εύκολη και λιγότερο χρονοβόρα την αξιολόγησή σας, έχουμε χωρίσει τις κατηγορίες των βραβείων, τις υποψηφιότητες και τους κριτές σε ομάδες αξιολόγησης. Εσείς καλείστε να αξιολογήσετε τις κατηγορίες που υπάρχουν παραπάνω.

Παρακαλείσθε να βαθμολογείτε συγκριτικά μόνο τις υποψηφιότητες που ανήκουν στην ίδια ενότητα και κατηγορία βράβευσης (π.χ. όλες τις υποψηφιότητες στην “Ενότητα: 1. Best Influencer Marketing per Industry, Κατηγορία: 1.4 Best in Food & Beverages” ή όλες τις υποψηφιότητες στην “Ενότητα: 1. Best Influencer Marketing per Industry, Κατηγορία: 1.7 Best in Personal Care, Health & Beauty” κ.λπ.).

Σημ.: Μπορείτε να αποθηκεύσετε μέρος της αξιολόγησης και να την υποβάλετε αργότερα. (Επιλογή: Αποθήκευση αξιολόγησης & υποβολή αργότερα)

Αφού διαβάσετε σε κάθε κατηγορία όλες τις υποψηφιότητες, αξιολογήστε την κάθε υποψηφιότητα με βαθμό από 1 έως 10 όσον αφορά στα παρακάτω κριτήρια:

  1. Αποτελεσματικότητα / ROI (50%)
    Πόσο αποτελεσματική ήταν η ενέργεια και ποια ήταν τα οφέλη που προέκυψαν; Ποια ήταν η επίδοσή της σε σχέση με τους μετρήσιμους στόχους που είχαν τεθεί αρχικά και πώς συγκρίνεται με τα σχετικά benchmarks της αγοράς;
  2. Δημιουργικότητα & Καινοτομία (50%)
    Πόσο δημιουργική και πόσο καινοτόμα ήταν η υλοποίηση της ενέργειας, σε σχέση με αντίστοιχα έργα της αγοράς;

Η βαθμολογική κλίμακα για το κάθε ένα από τα παραπάνω κριτήρια είναι από το 1 έως το 10 (Με το 10 να είναι το άριστο).

Σε περίπτωση που χρειαστείτε οποιαδήποτε διευκρίνιση ή βοήθεια

Θεώνη Δρακοπούλου, τηλ.: 210 6617 777 (εσωτ. 138), [email protected]